Bloggbanner_1000x400_COLOR

20 August 2014

Back to school?

Nu är den tiden av året då alla skolorna börjar igen och till mig är det första gången på 12 år som jag inte är påväg till en skola i höst. Läser överallt alla klaga om att gå tillbaka, men jag är ledsen att inte gå :( Hade turen att få en så otroligt bra klass i min förra skola, sista året var så bra med klassens kryssning och grillfest, spenderade också mera tid utanför skolan med ett mindre gäng jag ännu pratar med dagligen. De här människorna fick mig så glada under de tre tyngsta åren i mitt liv och jag tänker tillbaka med bara bra minnen nu. Jag har ännu lite på ett halvt år innan jag sitter på skolbänken igen, men jag väntar faktiskt på det! Nu när jag inte går i skola märker jag att jag faktiskt inte är färdig med det, fastän jag egentligen har ett yrke redan, kommer jag studera ännu länge. 
-
Now is the time of the year when the school's are starting again and this is actually the first time in 12 years that I'm not going back to school this fall. I read everywhere people complaining over going back to school but I wouldn't mine at all going :( I had the most amazing classmates in my last school, the third year was so awesome with the cruise and our bbq, I also spent alot of time with a smaller group outside of school who I still talk to everyday. These people made me so happy in the worst three years of my life and I only have good things to think back to now. I still have over 6 months until I'm going to sit in a school bench again, and I'm actually excited for it! Now that I'm not in school I notice I'm not done studying for a while.

-Jasmine

No comments: