Bloggbanner_1000x400_COLOR

1 August 2015

Porvoo Popfest

Untitled


Torsdag alltså haha, det hölldes en festival i min hemstad, en ganska liten med typ 3 000 typer och 3 uppträdare, men jag hade super kul! Jag hade min kompis här från Helsingfors och vi hade sån tur med vädret eftersom det regnade minuten innan vi lämnade huset och började genast igen vi kom under tältet där de upträdde, men vi blev inte alls våta haha. Första artisterna var de jag väntat på mest, JVG, fick till och med äran att träffa och prata med en av killarna, vilket var så otroligt coolt ordnat av min granne.


//On thursday night, there was a festival in my hometown, it was pretty small with just 3 000 people and three artists, but I had so much fun! I had my friend over from Helsinki and we were so lucky since it was pouring down just minutes before we left the house and then it started almost instantly we got under the tent where the gigs were, but we managed to not get wet at all. The first gig was the one I was waiting for the most, JVG, and I even got the chance to meet and speak with one of them which was a really nice thing of my neighbor to do. 




-Jasmine

No comments: