Bloggbanner_1000x400_COLOR

1 February 2016

Plaid Skirt

sheinside
*click* Blouse - Skirt - Sunglasses - Bag - Shoes *click*


Då jag bodde i England blev jag väldig intresserad av den engelska skoluniform-stilen och märkte på mig själv att min stil blev väldigt påverkad av den då, ännu varje gång jag ser en rutig kjol blir mina ögon typ hjärtformade och speciellt den här rutiga kjolen från shein är så fin att den är nog en måste att beställa hem nästa gång lönen kommer.

When I lived in England I got really fascinated about the English school uniform-style and it even effected how I started dressing while there, still whenever I see a plaid skirt my eyes become heart shaped, especially this one from shein is just perfect it'll be the first thing I buy when I get my next paycheck.



-Jasmine

No comments: