Bloggbanner_1000x400_COLOR

16 October 2014

Piercings & new clothes

1780698_10203102653511672_5431939497847171543_n
Kom just hem från Hemel Hempstead var jag var och köpa första julklapparna, hade inget speciellt planerat idag och har paus idag från tränandet så bestämde mig ta bussen till grannbyn. Alla mina julklappar kommer jag köpa för det mesta från primark för att det är billigast men ändå roliga och fina saker och där finns allt haha :-D Måste söka några saker från London ännu.. Men tänker inte visa något jag köpt om någon råkar läsa dethär.. Men hittade något smått till mig själv också, wops! En kragskjorta som jag inte fick en bra bild på, den är mörk turkos färgad, simpel men jag gillar att matcha den med tex en svart kjol, Tröjan på bilden ovanför, köpte typ storlek XXL så mysig att ha vid jultider! Tröjorna på bilden två uppåt typ skrek mitt namn.. SÅ SÖTA! Men köpte ingen ännu. Till sist köpte jag ännu en simpel svart topp. Haha så tog jag faktiskt mina femte & sjätte hål i öronen! Var inne på Claire's och sökte julklappar så råkade jag höra att de lagar piercingar också så tänkte att varför inte, fick dock betala mycket mer än jag gjort i Finland.. Men hoppas dethär tar lite bort min tatuerings/piercings feber..
-
Just got home from Hemel Hempstead where I was looking for christmas presents! Didn't have anything special to do today so I decided to go and get them over with, I didn't find everything because I have to go to London to get a few things but it's starting to look pretty good! I'm early this year haha. Also bought a few things for myself, for example the cardigan in the picture above, a simple black vest, I wanted to buy the christmas sweaters two picture above but I couldn't.. And also I got my fifth and sixth piercings done in my ears. I decided pretty extempore to get them when I was in Claire's and happened to notice they do piercings, haha woops. Hope this will get rid of my tattoo/piercing fever...

-Jasmine

3 comments:

Anonymous said...

Använder du någon sorts blush/contour på dina ''cheekbones''? Ser alltid så otroligt fint ut!

Josefine

Unknown said...

Josefine: Nej mina kinder går naturligt sådär underligt haha :-D men oj tack!

- Jasmine

Anonymous said...

siisti tröja !