Bloggbanner_1000x400_COLOR

12 November 2014

Happy, happy, happy

16
Lycklig. Det är mitt favorit ord just nu, alltid när någon frågar hur jag har det eller mår, skiner jag som en sol och förklarar hur glad och otroligt lycklig jag är. Dagarna flyger förbi och flera vänner och bekanta varje dag. Kommer närmare mina framtidsplaner också, vilket lättar mycket på mitt hjärta. Jag skulle inte alls vilja tänka på framtiden (och Finland) just nu, men det gör mig en aning gladare på ett vis. Älskar att kunna svara 'jag har ingen aning' då någon frågar när jag är påväg ''hem''.

Happy. Definitely my favorite word right now. Everytime someone asks me how I am, I shine up like the sun and explain how incredibly happy and lucky I am. The days fly by and I make more friends everyday. I'm also getting closer to figuring out my future plans, which is a relieve. I wouldn't want to think about my future (or Finland) right now, but in a way it makes it easier. Love being able to say I have no clue when I'm going back ''home''.

-Jasmine

No comments: