Bloggbanner_1000x400_COLOR

6 November 2014

Lovely birthday

10421963_10203227463511844_6327121730483705529_n
Otroligt bra födelsedag bakom mig! Morgonen började med att jag hittade ett kort och tre söta paket på matbordet när jag vaknade med barnen, har världens bästa host familj! Efter jag fört barnen till dagis skickade pappa meddelande att dom landat i England!!!!! De kom och hälsa på mig för min födelsedags skull, så roligt och mina småsyskon är härliga, de släppte typ aldrig mina händer från när jag såg dom tills vi just skilldest haha. De kom och hälsade på här var jag bor och träffade min host familj, så mysig dag :-) Kunde inte ha önskat mig en bättre födelsedag. Dagen fortsätter ännu i favorit puben med kompisar!
-
Today is my birthday and I could not have had a better day! Woke up and noticed a card and a few small presents from my host family, they are the best! After I dropped the kids off at nursery my dad texted me they landed in England, the came to visit me, it's so lovely to see them again, my sisters didn't let go of my hand for the whole day haha. They also came to visit my host family and saw where I live. The day continues at the crown with some friends!

-Jasmine

No comments: