Bloggbanner_1000x400_COLOR

20 December 2014

New job

3
Har helt och hållet glömt att berätta (tror jag?) att jag fick ett jobb! Har sökt ett jobb ända sedan jag flyttade till England, alltså över 6 månader sedan och äntligen haha. Har bara hunnit haft en tur men idag har jag andra och jag gillar det verkligen, killarna jag jobbar med är super trevliga och det är inte för mycket jobb heller och det tycket jag är super bra för att jag kommer ha jobb på pizzerian de dagarna jag är ''ledig'' från familjen.
Men nu ska jag snabbt ut på länk så jag hinner sköta allt innan jag ska på jobb! Ska på något sätt också orka ut ikväll haha. Ha ett bra veckoslut!

I've totally forgot to tell you I've got a job, I think at least? I've been looking for a part time job since I moved to England, which is over 6 months now, woah time runs by fast. I've only had one shift there so far, but I really like it! The guys I work with are really nice and it's not too much work which I think is good because I'm going to work at the pizzeria the days I'm ''off'' from the family.
But now I'm going to have a quick run and then run some errands before my shift! Have a good weekend!


-Jasmine

No comments: