Bloggbanner_1000x400_COLOR

7 January 2015

Best in 2014

Klasskryssningen i April med min gamla klass. Bästa kryssningen ever! Skulle kunna leva om den veckoslute igen.
Cruise to Stockholm with my class. Best cruise ever with a lot of fun memories, I could live that week end all over again.

Grillkvällen med klassen hos Jasmine. Sjukt mysigt med nästan hela klassen och massor med god mat.
Almost-summer-BBQ with my old class from Porvoo with the best company and a lot of good food.
Dimissionen. En av de mest sårliga men ändå bästa grejerna som hänt i år. Att ha papper att man har ett yrke. Svåraste var nog att lämna klassen, men vi kommer ännu att träffas igen!
My graduation. At the same time the saddest things because I have to let go of all the lovely people. But to really have a paper that I have a profession is nice to have.

Sommarjobbet på HBL. Meningen var att jag skulle få jobba där ändast 2 veckor i sommar men det blev änså 2,5 månader jobb. Att få sommarjobba på sin drömyrkesplats e nog awesome.
My summerjob at Hufvudstadsbladet. In the beginning of the summer it was meant to be only 2 weeks of  job but I got 2,5 months of job. To work with your dreamjob all summer id kind of amazing.
Popkalaset i Ekenäs med dom bästa, Min pojkvän, hans kompisar och Jasmine! Hade en vild rolig kväll med mycket snurrande och dansande.
Popkalaset in Tammisaari with the best people I know; my boyfriend, his friends and Jasmine. I had a fun, wild night with a lot of dancing.

Köpte min drömklocka som jag inte kan gå ut utan.
I bought my dream watch, I can't go out without it.
Veckoslutet på sommarstugan med min pojkvän. De va en massa stress med att komma in till en skola, hitta lägenhet och jobb, så de va skönt och fara till vårt sommarställe som är 'mitt i ingenstans' vid en sjö med en massa skog runt omkring.
Weekend at my family's summer cottage with my boyfriend. It was in a time of stress of weather or not I'll come in to the school and if I should find a apartment for myself, so it was kind of  nice to go to 'middle of nowhere' on a lake with a lot of forest around.

Resan till England! Härligt att få se Jasmine och se hur hon lever i England! Saknar henne så mycke!
The trip to England! It was lovely to see Jasmine again and see how she lives  in England! I miss her so much!
Att skicka brev till Jasmine och få brev från henne. En av de finsate sakerna i live är nog att ha en "brävkompis".
To send and get letters from Jasmine. It's really nice to have a 'pen-pal' even if we hear from each others nearly every day.

Kom in till Yrkeshögskolan Novia. Var först inte säker ifall jag vill gå där, men bestämde mig för att försöka. Jag valde nog rätt med att fara till Jakobstad.
To get in to UAS Novia. I wasn't sure if I wanted to go but i decided to give it a try, I don't regret that I made that choice.
Flyttade hemifrån och fått lära mig hur det är att bo för sig självoch sköta alla saker själv.
To move out from Porvoo, start my own life and learn to live by myself.

Fått en massa nya vänner.
To get a lot of new friends.
Maggios konsär i Vasa. Gud vad hon är fin!
Veronica Maggios' gig, she's so pretty!

Vet äntligen vad ordet 'hem' betyder för mig; jag i hans trygga famn.
I finally understood what 'home' meant to me; me in his secure arms.
65

-Iines

No comments: