Bloggbanner_1000x400_COLOR

30 January 2015

January favourites

Selena Gomez - the heart wants what it wants


R5 - stay with me
1
Dvd, desinfieringsmedel, solglasögon, ansiksmasker, eos läppomada, smink borste, torrshampoo, contour kit och smokin' eyes kit från benefit. Alla mina absoluta favoriter.

One Direction: Where we are tour, hand sanitizer (best thing ever if you often travel by train or underground), sunglasses from new look, peel off face masks, eos lip balm, real techniques brush, batiste dry shampoo, contour kit from seventeen and smokin' eyes kit from benefit.

Mega jeans skjorta från Camden Town för typ 6 pund om jag kommer ihåg rätt. Jag och min kompis stod och betalade för våra köp och pratade om dagens händelser när kassörskan frågade på svenska om vi var finska, haha, vi blev båda ganska överraskade.

Huge jean button up from a second hand shop, funny story, when me and my friend were buying these skirts and talking swedish at the till, the guy who was working there started talking to us in swedish asking if we're finnish haha. We we're so shocked.


Bea Miller - young blood


Misterwives - vagabond

Finsk choklad, aaah såå bäst! Seriöst, flytta utomlands så märker du hur god choklad vi egentligen har.

Finnish chocolate! Seriously, move abroad and you'll notice how good it actually is.

Mitt pinka hår såklart, haha. Så många gillar det inte, som tex min host pojke som håller på och säger att det är så äckligt med pink haha, men huvudsaken är ju att jag gillar det, plus att mina bossar är okej med det.

My pink hair obvs, there are so many people who doesn't like, for example my host boy who's always saying how he 'hates pink' 'it's yucky' haha but it doesn't matter because I love it, plus neither of my bosses mind it so that's cool.
Januari har gått förbi så snabbt, förstår inte att det är nästan februari redan, så galet.. Men januari var en otroligt bra månad som började redan helt super och fortsatte bättre när jag kom tillbaka till England, har listat ut vad jag vill med min närframtid och det har lättat mycket på hjärtat. Lite ledsamt har det varit också med kompisar som flyttat tillbaks till deras hemländer men har haft fullt uppe med jobb så har inte hunnit bli och grubbla på det desto värre. Fastän januari var oförglömlig ska jag göra februari ännu bättre! 

January has went by so quickly but it's definitely a good month! My year started out so good and continued even better by coming back to England, I've also figured out what I'm gonna do for the rest of the year so I'm happy about having something figured out. A few sad moments with my friends moving back to their home countries but work's been keeping me so busy I haven't luckily had time to be too sad about it. Even tho january was so amazing I've decided to make february even better!


-Jasmine

No comments: