Bloggbanner_1000x400_COLOR

25 February 2015

The Making Of My Scrap Book

Har någongång visst nämnt att jag håller på att pyssla en 'scrap book' full med bilder och minnen från mitt år i England och fick lite inspiration idag att jobba på den igen! Den är typ halvt färdig nu, har ännu en liten tid på mig att fylla den med minnen.

ENG// I think I've mentioned it sometime that I'm working on a scrap book about my year in England, and today I got some inspiration to work on it again. It's just over half way done and I still have a bit of time to fill it with memories.
1
..Måste också visa er mitt nya söta telefonskal! Alla höll på att klaga om att jag inte hade ett skal på så bestämde mig att skaffa ett haha. Har inte haft ett sedan jag fick min iPhone 5s i höstas men jag har aldrig varit den som tappat eller söndrat min telefon så tyckte inte det var sååå nödvändigt. Var i början av veckan in i London och sökte upp mumin butiken varifrån jag hittade dethär skalet och mitt favorit te!

ENG// I also have to show you my new cute moomin phone case! Everyone was complaining about me not having a case on my phone but I've never broken a phone so I didn't think it was that necessary.. Anyway, found this one in the moomin shop in London where I also bought my favourite tea!



-Jasmine

No comments: