Bloggbanner_1000x400_COLOR

17 February 2015

Tuesday

Untitled
Veckoslutet var förbi lika snabbt som den kom, var som sagt och kolla 'fifty shades of grey' och äh.. Om man nu skall vara ärlig så var den inte något extra bra, typ en sådandär 'must see' bara. Glad att jag såg den men kommer knappast kolla den pånytt. Boken var en aning bättre men inte var den heller något extra. Lördagen jobbade jag i pizzerian och resten av kvällen spenderade jag i Watford, hade roligt som vanligt! Söndagen gick ut på att sova och kvällstur i pizzerian igen.. Så slött där men tur har jag super roliga jobb kompisar! Hade igår och idag ledigt så hamnade på något sätt (..) i Watford igen.. Haha.
Nu ska jag fortsätta jobba på förhandsuppgifterna och senare och äta pannkakor! Glad pannkaks dag UK!

ENG// The weekend was over as quickly as it came. Went to the cinema and saw 'Fifty shades of grey' which was, hmh, not too great if i can say so. Sucked almost as much as the book. Saturday evening I worked at the pizzeria and the rest of the evening was spent in Watford then I slept half of sunday and worked in the evening, Slowest. Day. Ever. Haha. 
But now I have to get back to working on my pre assignments and later I'm gonna have some pancakes, happy pancake day UK!



-Jasmine

No comments: