Bloggbanner_1000x400_COLOR

4 March 2015

Work, work, work..

Veckan har börjat så snabbt! Med jobb, tränande, kompisar och förhandsuppgifter går dagarna fort förbi. Har tagit mig i nacken nu senaste dagarna så att jag ska hinna med mina förhandsuppgifter innan vi åker till Irland, har två veckor på mig och jag måste hinna, eftersom veckan efter vi kommer tillbaka har jag ledigt så min mamma är på väg och hälsa på så kommer inte ha tid att jobba då och veckan efter det måste uppgifterna redan vara i Finland, huhh, börjar stressa bara mer när jag skriver ner det här. 

ENG// This week has started too fast! With work, training, friends and pre assignments the days go by pretty quickly. I've finally started working on my pre assignments properly and I'm almost done with the first one's... phew. 


-Jasmine

No comments: