Bloggbanner_1000x400_COLOR

27 April 2015

Back To Work

Har ett super bra veckoslut bakom mig i Skotland med mina kompisar! Vi åkte tiiiidigt på fredagen med flyg till Edinburgh och sov där i ett hostel, lördagen åkte vi tåg till Glasgow som tog ca 1h och spenderade dagen där, söndagen tog vi tåget ner till London igen och var hemma igår lite före midnatt. Lyckad resa!

Har en vanlig jobbvecka framför mig nu och veckoslutet är full planerat som vanligt, så kul! Nästa vecka kommer vara lite speciellare dock, men det kan jag berätta mer om senare för nu ska jag och träffa min kompis snabbt innan jag söker barnen från dagis!


ENG// I have a great weekend behind me in Scotland with my friends! We flied up to Edinburgh early on friday morning, stayed there in a hostel, went on a day trip to Glasgow on saturday and took the train back down to London on Sunday. Such a good trip once again!

Now I have a normal week ahead of me with work and the weekend is fully booked as usual. Next week is going to be a bit different, but I'll tell you more about that when I have more time, now I'm gonna go meet my friend before I pick the kids up!




-Jasmine

2 comments:

Felicias mode said...

Så himla snygg outfit!! :)

Unknown said...

tack så mycke!