Bloggbanner_1000x400_COLOR

7 April 2015

Long Time No See

Untitled
Heyyy! Märkte idag att det snart blir en månad sedan jag publicerat någonting här, woops! Funderade vad som hände att jag slutade, men liksom, livet hände, lever för tillfället nu min sista tid här i England för den här gången så har så mycket på gång hela tiden, är med barnen mycket och all min fritid spenderar jag med kompisarna. Alla veckoslut jag har kvar är absolut fullpackade med alltmöjligt coolt som t.ex. en resa till en nöjespark, resa till Skottland, en konsär och så mycket mera. Har en otroligt bra påsk bakom mig, en resa till Irland, många galna nätter och utfärder runt i England med min mamma som var här några veckor bakåt.

Hiii! Today when I realized it's almost been a month since I updated here I thought I have to do something about it straight away! I've just been so busy here in England, right now I'm living my last time here, for now. All my time is spent with either my kids or friends right now. Every weekend I've got left is fully booked with amazing things like a trip to Thorpe Park, Scotland, a concert and so so much more. I have a really good easter, a successful trip to Ireland, a lot of crazy nights and small trips around in England with my mom, behind me.



-Jasmine

No comments: