Bloggbanner_1000x400_COLOR

17 April 2015

New In - Kånken

22
För några veckor sedan kom den här sötsaken i posten! Har alltid kolla på fjällrävens väskor, men aldrig vågat köpa än. Nu efter att jag kollat på min kompis rosa kånken i 5 månader typ varje dag, bestämde jag mig att beställa en egen åt mig, och jag är så kär!! Vi ska resa till Skottland för ett veckoslut snart med mina kompisar så den kommer vara perfekt att ta med dit och annars också när vi alltid åker på så många dagsresor över allt i England, får man allt med sig utan att behöva bära det på ett obekvämt sätt. Färgen var också ganska klar för mig, är inte så färggrann med min stil, som ni kanske märkt, så gråa var perfekt och inte för mörk mot alla mina svarta jackor.
-
A few weeks ago I got this in the mail and I'm absolutely in love! I've always looked at 'kånken' bags with heart eyes, but never gotten myself to buy one until now. It's so practical and you can pretty much fit your life in it haha. We have a trip to Scotland coming up soon with my friends so it's going to be perfect to take with and also to all our day trips around England. The color was pretty clear to me since I'm not that colorful with my style, so the grey one was subtle enough but still not too dark to go with all my black jackets.



-Jasmine

No comments: