Bloggbanner_1000x400_COLOR

20 April 2015

Two stitches

Ibland så överraskar jag mig själv med min klumppiget. För ett par dagar sen så jag diskade lyckades jag få ett djupt sår på pekfinget. Så jag hamnade fara till akutvåden och sy fast såret (stort tack till Jennie som körde mig till akuten). Så nu har jag två stygn på mitt högra pekfinger, som kännns obekvämt och det tar verkligen sjukt om man annvänder eller sträcker på finget på fel sätt.
Skrattar nog åt detta, men är glad då man fick se hur många som blev oroliga för min skull då jag skicka att jag var på akuten.





Sometimes I surprise myself with my clumsiness. A few days ago when I was washing my dishes, and I  managed to get a deep cut on my index finger. I had to go to the hospital and sew the sore. So now I have two stitches on my right index finger, which feels really weird and it really hurts if you try to use the finger or stretch it to much.

But I just laugh at this, but I'm still happy to see how many got worried about me when I told I'd had to go the ER.

-Iines

No comments: