Bloggbanner_1000x400_COLOR

16 July 2015

Lace Bras

Spets BH:n: en av de mest bekväma sakerna jag ve här i världen!
Det var ungefär ett halft år sedan jag så hur de va hypade på tumbl. Tyckte de var fina men hade ingen intresse av att köpa dem. Men efter ett par månader så bestämde jag mig ändå för att testa och köpa ett par år mig, och lite se hur dom känndes. Och ja, de är de skönaste BH:na som finns i världen, de känns som om att du inte skulle ha dem alls på dig. Så om ni funderat ifall ni skall pröva sådana, då rekommenderar jag hjärtligt att ni gör det!

101


99

102

Lace bras: one of the most comfortable things in the world!
It was about half a year ago when I saw how everyone on tumblr was hyping about lace bras. After few months I decided to buy a pair and see what they where like. And they proved to be the most comfortable bras in the world, it almost feels like wearing no bras at all. So if you've thought about trying them out, I really recommend you do!


- Iines

No comments: