Bloggbanner_1000x400_COLOR

19 July 2015

Summer Vacation




Mitt sommarlov har officiellt börjat nu, och firade det på söndagen med att gå på Tirmo Blues med mina kompisar, hade en super rolig (och sen) kväll. Lördagen var jag på min kompis stuga kvällen innan vi gick och kollade till Tirmo Blues dag 2, inte lika kul i regnet.

//My summer vacation has officially started now and I celebrated it by going to Tirmo Blues with my friends on friday, I had a really great (and late), night. On saturday I went to my friends cabin before going to check on day 2 at Tirmo Blues, not as fun since it was pouring down.


Untitled


Har egentligen inga klara planer för mitt 6 veckors långa lov, annat än att jag och min äldsta kompis ska åka på resa i början av augusti, 10 dagar och 4 länder, awesome. Tallin har också funnits i planerna.

//I don't really have any plans for my 6 weeks long vacation, the only thing that's sure is that me and my oldest friend are going on a trip, 10 days and 4 countries, awesome. Probably going to visit Estonia at some point too.





-Jasmine

No comments: