Bloggbanner_1000x400_COLOR

2 July 2015

What I've been up to last month

Sommarlovet började för ungefär fö en månad sedan, så jag har flyttat till Nyland för sommaren, så ja kan vara med min familj, pojkvän och mina vänner som jag har här. Efter allt sökande efter sommarjobb så lyckades jag få jobb på en lokal pizzeria i Borgå. Största delen av mina dagar går ut på att jobba och på mina lediga dagar så är jag föe det mesta med min familj (och vår kära nya familjemedlem, hundvalpen Vimma) eller med min pojkvän.


My summerbreak started about a month ago, so I moved back to the Southern Finland for the summer. So I can be with my family, boyfriend and other friends that I have here. After all the summerjob searching I got a job at a local pizzeria in Porvoo. So most of my days goes to working and on my free days I just hang out with my family (and our lovely new family member, little puppy Vimma) or my boyfriend.


-Iines

No comments: