Bloggbanner_1000x400_COLOR

7 August 2015

Hair

Jag har funderat vad jag borde göra till nästa med mitt hår. Jag vet inte om jag vill ha de kort forfarande eller om jag skall låta det växa så jag kunde testa en ny hårstil. Jag vet inte vad jag vill ha för färg till nästa, rött, brunt eller något där i mellan?  Jag vet verkligen inte vad jag vill, så jag tror att jag skall låta det växa i ett tag och se hur det blir ( även om det kan komma se hemskt ut med rotväxt), måste bara låta det vara ett tag och se vad jag vill göra med det till nästa.


106


I've thought about what I should do with my hair next. I don't know if I want to keep it short or if I should just let it grow so I cold maybe try a new hairstyle. I don't know what color I want next, red, brown or something in between? I really don't know, so I think I will just let it be for a while now, let it grow a little and not color it (even if the outgrow can look awful in a while), I'm just gonna let it be and see what I want to do with it next.


- Iines

No comments: