Bloggbanner_1000x400_COLOR

2 August 2015

My Festival Look

10121411

Jacket Vero Moda
Top H&M
Jeans Topshop
Necklace Bershka
Earrings Esprit
Sunglasses H&M


Färjade också om mitt hår med Bleach Londons färger, hade bara lite kvar av min blåa 'washed up mermaid' och lite av min lila 'purple skies' så jag blandade dem ihop med lite shampoo, lämnade färgen i håret för över en halv timme och resultatet blev sådär blå-lila-kall-färg, blev helt nöjd faktiskt, skönt med ändring igen efter att ha haft blåa så länge. Och ja, solbrillorna hade jag ju inte påhittigt på mig sen heller eftersom jag redan nämnde att det ösregnade mesta delen av kvällen.. Klicka här för att komma till mitt inlägg om festivalen.

// I also redid my hair with my Bleach London colors, I only had a bit of 'washed up mermaid' and 'purple skies' so I mixed them together with a bit of shampoo and left it in my hair for over half an hour and it turned out a kinda blue-purple-cold-color. I really like it though, I had blue a bit too long I think. I didn't actually even wear my sunglasses because like I said, it was pouring down, but they stayed with me the whole night, haha. Click here to get to the post I wrote about the festival.




-Jasmine

2 comments:

Felicias mode said...

Wow, ditt hår är underbart!! Älskar det! :)

Unknown said...

tack så mycket!

/jasmine