Bloggbanner_1000x400_COLOR

23 August 2015

New Phone

Jag har äntligen köpt en ny telefon, har redan i ett tag tänkt att jag behöver en ny. Min egen telefon blev så långsam, hade inget rum i den och så hade jag söndrat skärmen på den och till slut så söndrade jag displayen på telefonen på flyttresan till Jeppis, så jag levde några dagar med en knapp-telefon. Så de är ganska skönt att äntligen ha en ny och funkande telefon.

119

I've finally bought a new phone, I had been thinking for a while that I'm in need of a new one. My old phone became so slow, It had no room left for anything and I'd also crashed the screen a while back and when I moved my stuff back to Pietarsaari last week I dropped my phone by mistake and the display stopped working, so I had to live with an old 'button-Nokia-cellphone' for a few days. I can definitely say it's pretty nice to have a new functioning phone now.

- Iines

No comments: