Bloggbanner_1000x400_COLOR

13 September 2015

Few Weeks

Senaste två veckorna har jag haft fullt up med allt och ingenting. Har haft en hel del planerande med evenemang vi haft på skolan och så har jag varit på några arbetsintervjuer (och yayy! fick faktist en av aretsplatserna!). Johanna var också på besök till Jakobstad, men tyvärr så blev hon sjuk och måste fara hem tidigare än planerat. Nu är jag och hälsar på min familj i Borgå, för jag vet inte när jag nästa gång har ett ledigt veckoslut.

Last two weeks I've been up to everything and nothing. It's been a lot of planning for school events and I've been on a few job interviews (and yayy! I've got one of the jobs!). I've also had o friend over at my place, but she'd had to go home when sadly, she became sick in the middle of her trip to Jakobstad. Now I'm visiting my family in Porvoo because I don'tknow when I will have a free weekend next time.

-Iines

No comments: