Bloggbanner_1000x400_COLOR

30 October 2015

Flea Market

Innan jag flyttade till Jeppis var jag inte mycket av en 'loppis person', eller jag var lite men jag hittade aldrig något som jag ville ha eller behövde. Men efter att jag flyttade hit har jag lärt mig att hitta saker. Till exempel hittade jag min favorit kjol på en loppmarknad för endast 1 €. Det är ett bra sätt att hitta 'av misstag' kläder som du behöver, det är också bra ekologiskt och ekonomiskt. Så som en elev är det ett bra sätt att spara pengar och kanske hitta något trevligt att du behöver / vill ha och det är också roligt tidsfördriv.

148

Before I moved to Jeppis I wasn't a lot of an 'flea market person', or I was maybe a bit but I never found anything that I liked. But after I moved here I've learned to find things. For example I found my favorite skirt at a flea market for only 1 €. It's a good way to find clothes ''by mistake'' that you need, it's also good ecologically and economically. So as a student it's a good way to save money and maybe find something nice that you need or want.

-Iines

No comments: