Bloggbanner_1000x400_COLOR

25 October 2015

New Week Ahead

4

Så var det redan söndag kväll igen då, huh! Blev spontan utgång igår kväll, min bästa kompis som bor i Stockholm just nu är här i Borgå nu på besök så klart jag gick med henne när hon frågade! Vaknade hos min kompis och vi filmade videon som jag kommer länka här på bloggen bara jag redigerat dem.
Just nu borde jag packa för imorgon tidigt på morgonen startar jag tillbaka till Karis för en ny skolvecka, men min motivation är liksom minus femtio just nu, kommer troligen kolla youtube och bloggar tills klockan 2 och spendera måndagen i halv koma pga sömnbrist, som vanligt. Men kommer säkert ha en bra vecka framför mig ändå. Men nu babblar jag om super tråkiga saker så jag ska gå, ha en bra vecka!
För att studera fotografi har jag väldigt få foton att bjuda på just nu, tyvärr.

I can't believe it's sunday again! Yesterday I ended up going out with my friend who lives in Stockholm now but is back visiting for a few days, so nice to catch up! Today I woke up at my friends place and we filmed videos which I'll link you to here when I'm finished editing them.
I should actually be packing right now since I'm leaving early tomorrow to go back to school, but I just know I'll end up staying up until like 2 am just watching videos and then spending monday in half coma because of lack of sleep, like always. But I'm sure I'm going to have a great week ahead of me. I'll just stop now because I feel like I'm just rambling on about boring stuff, hope you have a good week!
Even though I am a photography student, I have no pictures to share with you this time, sorry.

3


-Jasmine

No comments: