Bloggbanner_1000x400_COLOR

3 November 2015

November 2013

one

Två år sedan var jag nästan 18 år gammal. Jag minns att det var just då jag börjat fotografera lite mer på allvar och jag jobbade hårt i skolan, speciellt på fotokursen. Annars tvinnade mitt liv ganska mycket bara runt vänner och min kommande födelsedag, då betydde ju att fylla 18 år allting....... Jag gick igenom ganska mycket just under den tiden men på utsidan såg jag ut att må bättre än någonsin.

Two years ago I was just about to turn 18. I had just started taking photography a bit more seriously and I was working hard in school, like never before. Otherwise my life was pretty much just surrounding around friends and becoming 18 at the time. 
I was going through a lot back then, but on the outside I looked better than ever. 

two

Huh tror aldrig två år känns som en så lång tid i mitt liv, har hunnit med SÅ mycket sedan jag fyllt 18, hell, jag har bott i England och träffat så mycket nya människor, rest till massor med nya platser, lärt mig mycket, jobbat med sådant jag älskar, flyttat, fått en lillasyster.. Liksom, allt är bra. Jag tror jag äntligen hittat vad jag vill göra med mitt liv, sådär ungefär iallafall haha, nu är det bara att börja göra någonting åt saken och inte bara sitta och vänta på att saker ska hända.

Wow, two years of my life have never felt as long as these since I turned 18, I've done SO much, I've lived in frickin' England, met so many new people from everywhere, traveled to lots of different places, learnt so much, worked with things I love, moved, gotten a new sister.. I mean, I'm good. I think I finally figured out what I want to do with my life, kind of at least, now it's just time to start doing things instead of sitting and waiting for things to happen.

three



-Jasmine

No comments: