Bloggbanner_1000x400_COLOR

17 December 2015

Photowall

Det var en natt för några veckor sedan när jag saknade mina vänner från södra Finland, när jag bestämde mig för att framkalla bilder av mina vänner och för att sen senare sätta dom på väggenn. Jag fick idén från Jasmines fotovägg i hennes rum. Och jaa, jag älskar resultatet, eftersom jag blir glad varje gång jag tittar upp på väggen och känner sig lite mindre ensam.
169
It was one night a few weeks ago when I missed my friends from the southern part from Finland, when I decided to induce photos of my friends and put them on the wall. I got the idea from Jasmine's wall at her home, and I wanted to do the same. And yes, I love the result, because I get happy every time I look up at the wall and feel a little less alone.


- Iines

No comments: