Bloggbanner_1000x400_COLOR

13 January 2016

10 Random Things

1. Jag måste alltid äga massor av solglasögon, hade ''bara'' tre par då jag bodde i England och fick nästan fnatt så nu äger jag 11, snabbt räknat.
I have to own plenty of sunglasses, I ''only'' had three while in England and it made me so crazy so now I own about eleven or so
2. Jag tänker på engelska och när jag diskuterar med mig själv är det också på engelska
I think in english and whenever I speak with myself it's in english
3. Jag älskar finsk rap
I love Finnish rap
4. Det äckligaste ordet jag vet är 'lår'
I hate the swedish word 'lår' which means thigh
5. Jag har vad man kallar 'commitment issues' 
I have serious commitment issues
21
6. Jag hatar leopardmönster, yäk
I hate leopard pattern
7. Har miljoner underliga vanor, men en av dem är att varenda en gång jag spottar ut ett tuggummi utomhus måste jag säga förlåt till fåglarna, jag gör det fast jag är ensam, fråga inte
I have millions of weird habits, one of them is I apologise to the birds whenever I spit out a chewing gum outside, don't ask
8. En till underlig vana är att jag skriver med mitt huvud i luften, vet inte hur jag ska förklara det bättre haha, men om någon tex säger 'osthamburgare' rör jag mitt huvud som att jag skulle skriva ner det? Låter märkligt men mina kompisar kommer känna igen dethär
Another one is I kind of write in the air with my head, I have no idea how to explain this, but you could say 'cheeseburger' and I'd be writing it with my head, haha, sounds so random but my friends will recognise this
9. Jag har ingen aning om vad jag gör med mitt liv just nu, liksom ingen, mina åsikter ändrar dagligen
I have no idea what I'm doing with my life right now, none
10. Jag är definitionen av 'I never make the same mistake twice, I make it five or six times, just to be sure' 
I'm the definition of 'I never make the same mistake twice, I make it five or six times, just to be sure'


Några random faktan inte många vet om mig.
Random facts not many people know about me.


-Jasmine

No comments: