Bloggbanner_1000x400_COLOR

21 January 2016

5 Things That Make Me Happy - Unpublished

Jag hittad ett inlägg jag aldrig publicerat från mars 2015 och ville inte bara radera den så här är en throwback till mina tankar för nästan ett år sedan.
I found this post I never published back in march 2015 and I really didn't want to just delete it so here's another throwback of my thoughts from over a year ago.


1. Mitt deltids jobb på Papa John's pizzeria. En så bra plats att jobba på och mina jobbkompisar är så trevliga! Jag jobbar oftast bara lördag och söndag kvällar från vilka lördagar är lite mer bråttom medan söndagar är döds tysta, så söndagar går oftast till att jag och min jobbkompis viker färdiga pizzalådor medan han frågar mej billioner frågor om allt mellan himmel och jord, de dagarna är nog de bästa. Jag går alltid från jobber med största leendet och jag kan ärligt säga att det här jobbet är en av de bästa sakerna som hänt till mig i England. Och det känns som att min engelska förbättrat sig lika mycket på 3 månader i pizzerian som på 6 månader hos min familj.
1. My part time job at Papa John's pizzeria. It's just such a great place to work and the whole staff is so nice! I usually just work there saturday and sunday evenings from which saturdays are a bit busier and sundays are completely dead haha, so sundays are just spent folding pizza boxes with my co worker and he likes to ask me a million questions about nothing haha, but those days are the best. I always leave work with the biggest smile on my face and I can honestly say this job is one of the best things that's happened to me in England. Also my english has improved in three months at the pizzeria as much as it has in 6 months with the family.

2. England. Något som gör mej lyckligare än nånting, platsen, naturen, språket, människorna och kulturen. Jag kommer aldrig bli trött på England. Jag älskar också Skottland helt massor och snart kommer jag få se hurdant det är i Irland! 
2. England. It's definitely also one of the things that makes me the happiest right now, just this place, the nature, the language, people and culture. I will just never get tired of England. I also absolutely love Scotland and soon I'll know what Ireland's like! I'm so excited. 

3. Finland. Finland kommer alltid ha e speciell plats i mitt hjärta, var jag nånsin kommer befinna mig i världen. Ingenting vinner finsk mat eller finska årstiderna. Jag kommer aldrig känna mig så hemma nånstans som jag gör i Finland, jag kan uppskatta andra länder men jag kommer alltid vara en stolt finne och säga att Finland är mitt favorit land.
3. Finland. Finland will always have a big place in my heart, wherever I am in the world. Nothing really beats finnish food or the finnish seasons. And I just know that I will never feel as home as I do in Finland, I can still enjoy other countries but I will always be a proud finn and say Finland is my favourite country.

4. Gymmet. Det här kommer låta så hemskt haha, men jag har hittat min kärlek mot gymmet igen, jag går till gymmet på under 5min härifrån var jag bor, så varje morgon efter jag lämnar barnen i dagis går jag till gymmet. Där finns också en pool vilken jag kommer pröva snart! När man faktiskt ser result hålls man motiverad.
4. Gym. Gosh this is going to sound so cringy haha but I recently found my love for the gym again, I have a gym about 5 minutes walking distance from my house so every morning after I drop the kids off at nursery I go to the gym where I usually just do some cardio for an hour or do a program with my friend. There is also a pool at the gym which I'm gonna start going to next week! It keeps me motivated to keep going when I actually see results.

5. Människorna. Vilken överraskning huh, hahah. Mina vänner i England är allting. Utan dem skulle jag ha åkt hem härifrån länge sedan. De gör mina dagar bättre, varje dag.
5. People. Duh, haha. My friends here in England are literally everything. Without them I know for sure I wouldn't have stayed here this long as I have now, they can honestly make my day, anyday.




-Jasmine

No comments: