Bloggbanner_1000x400_COLOR

19 January 2016

Keep On Walking

Tre månader sedan var jag vädigt borta, trasig. Och jag vill tacka alla mina vänner som funnits där för mig. Jag skulle inte har kommit så här långt utan er.

Hjärtesorg är en av de sakerna som du, tyvärr, måste vara med om tidigare eller senare skede av ditt liv. Det är en av de svåraste kännslorna. Men tycker det är den tiden du växer mest som en person. Du är på botten och du ser för första gången på länge vem du var, vem du är och vem du vill bli. De är en av de mest intensiva känslorna. Men den är bara tillfällig. Du kommer att tänka på det mindre och mindre, dag för  dag. Det är en långsam prosess, men en dag, du kan vara mitt i något, och du märker det som hade ett grepp om dig för några månader sedan, har inte likadan effekt på dig mera. Och när du kommer till det skede, kommer du att känna dig fri.

WIN_20150831_092400 (2)

Three months ago, I was lost, broken. And I want to say thanks to all my friends for being there for me. I wouldn't have come this far without you guys. 

Heartbreak is a hard thing that you have to deal with in life, sadly, sooner or later.  It's one of the hardest feelings. But I think that's the time you grow the most. You're on the bottom and you learn who you were, who you are and who you want to be. It's one of the most intense feelings. But just temporary. Suddenly you think about it less and less everyday, it's a slow process, but one day, you're in the middle of something, and suddenly you realize the things that affected you a few months ago, doesn't affect you in the same way anymore. And when you come to this point, you'll feel free.



- Iines

No comments: