Bloggbanner_1000x400_COLOR

27 January 2016

This Is What I Do

Jag har märkt att jag inte visat mina arbeten jag gör i skolan. Delvis därför att jag inte vet vilka jag skulle visa till er. Och ibland känns det bara konstigt, för jag har inte riktigt haft något sätt att visa dem heller. Men nu när vi har en kurs i WebPortfolio och vi måste göra mockups (Bilder som visar hur arbetet skulle se ut i realiteten), tänkte jag att jag skulle kunna visa några poster jag gjort inom de senaste 1,5 åren, arbeten som jag faktist är själv nöjd med.

173

I've realized that I never showed you what I actually do in school. Partly because I don't know what I should show you, and sometimes I feel just weird about it, because I haven't had any good ways to show them. But now that we have a course in web portfolio, and I have to do mockups (pictures that shows practically how the work should look in real life) I thought I should show you some of my posters that I've done in last 1,5 year that I'm pretty satisfied with.


- Iines

No comments: