Bloggbanner_1000x400_COLOR

15 February 2016

Next Stop London

17129
Idag det av till London igen! Har inte varit i England sedan vi gjorde ett snabbt (och verkligen snabbt, about 4h) stop där före vi åkade till Paris i Augusti förra året, vilket jo, är visst länge enligt mig. Känns som att jag är påväg hem igen efter en lång resa, fastän det bara kommer vara 4 dagar. Kommer klart också besöka Berko och jag är så lycklig att jag inte vet vad jag ska ta mig till!
Ha en bra vecka!
Today I'm flying out to London again! I haven't been there since me and my friend did a quick stop there on our way to Paris last august, and yes, that's a long time for me. I feel like I'm finally going home after a really long holiday, even if it's just for a few days. Of course we'll also be visiting Berko and I'm so excited!
Have a good week! I know I will!



-Jasmine

No comments: