Bloggbanner_1000x400_COLOR

13 February 2016

TMI Tag

1: Vad har du på dig? Jeans, top, tröja, smycke och mina adidas sneakers.
2: Någonsin varit kär? Jo.
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Nej.
4: Hur lång är du? About 160cm.
5: Hur mycket väger du? Ingen aning, brukar inte hålla koll på sådant.
6: Några tatueringar? Ja, 4st.
7: Några piercingar? Ja, 3st om man inte räknar med örhängen, annars 9st.
8: OTP? Vanessa Hudgens och Zac Efron, throwback till 2006 haha.
9: Favoritprogram? Hmh, ja kollar på så många, men kanske ändå 'How I Met Your Mother'.
10: Favoritband? Arctic Monkeys eller The Vamps.
11: Någonting du saknar? England, min familj och vänner därifrån. Lite skola.
12: Favoritlåt? Photograph av Ed Sheeran är en av dem.
13: Hur gammal är du? Tjugo. 
14: Stjärntecken? Skorpion.
15: Någonting du letar efter hos en partner? Humor, definitivt en av de viktigaste.
16: Favoritmotto? Respect yourself enough to walk away from anything that no longer serves you, grows you or makes you happy.
30
17: Favoritskådespelare? Vanessa Hudgens eller Lucy Hale.
18: Favoritfärg? Lila!
19: Hög eller låg musik? Beror på stunden, i bilen hög, men hemma lågt på bakgrunden.
20: Vart går du om du är ledsen? Hem till min pappa & syskon. 
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? 5-10min.
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Ca 2 timmar på jobbdagar, kollar youtube i alla fall 1h på morgonen, annars kanske 20min.
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej.
24: Turn on? Rolig, doftar gott, kan prata språk, kulturell osv. 
25: Turn off? Dålig hygien, elak, för mycket alkohol eller tubak. 
31
26: Anledningen till att du började blogga? Ville dela med mig mina bilder någonstans.
27: Rädslor? Ormar och svartvita filmer.
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Av saknad.
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? På veckoslutet.
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? Jag och Iines gillar båda kallt kaffe, haha.
31: Senaste boken du läste? 'Naomi & Ely's no kiss list' rekommenderar boken över filmen 100-0!
32: Boken som du förtillfället läser? 'The loveliest chocolate shop in Paris'
33: Senaste programmet du såg? Kollade ett avsnitt O.C. igår kväll.
33
34: Senaste personen du pratade med? Min jobbkompis.
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? Min pappa.
36: Favoritmat? Någon god sallad med frön och olja i.
37: Plats du vill besöka? Australien, Turkiet, Indien, Island och helt massa fler!
38: Senaste platsen du besökte? Stockholm just innan julen.
39: Är du kär? Nej.
40: Senaste gången du blev förolämpad? Minns inte? Låter hemskt.
41: Favoritsmak på godis? Choklad, gillar inget annat riktigt.
42: Vilka instrument spelar du? Lite gitarr och trummor, vad jag minns av det.
27
43: Favoritsmycke? Min kalevala ring.
44: Senaste sporten du spelade? Spelar inga sport men jag var och dansade igår.
45: Senaste låten du lyssnade på? When I See You Dance With Another av Royal Republic
46: Favorit raggningsreplik? Jag har tappat mitt nummer, kan jag få ditt?
47: Har du använt den någon gång? Näe men någon har använt den på mig haha.
48: Senaste gången du var med någon? Igår kväll var jag hos min pappa med mina syskon.
49: Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som vill!

Alla bilder är från Paris i somras!
All pictures are from Paris last summer.


-Jasmine

No comments: