Bloggbanner_1000x400_COLOR

1 March 2016

Tuesday Morning

12
Älskar min nya kavaj/kappa/jacka whatever man ska kalla den, hittade den på Cubus i Borgå förra veckan! Typiskt då man bestämmer sig att NU ska jag shoppa, så hittar man absolut ingenting.. Men då man absolut inte har pengar då hittar man massor av fina saker.. Ja, förutom då denhär jackan.
Found this lovely jacket-type-of-thing last week and I'm in love! I actually went to the shops hoping to buy lots of new clothes but how typical is it that when you actually have the money to spend, you can't find a single thing you like.. Well, except for this jacket.
56
Idag är dagen jag väntat på sedan förra hösten; förhandsuppgifterna till skolan jag kommer söka till kommer ut. Tänker inte ha någonting annat på gång nu utan bara jobba på dem så mycket jag kan och inte göra samma misstag som förra året.

Today's the day I've been waiting for since last fall; the pre-assignments are announced for the school I'm applying to. I'm not going to have anything else on my mind for the next few weeks, I'm not gonna repeat last year's mistake.


-Jasmine

No comments: