Bloggbanner_1000x400_COLOR

10 September 2014

Tuesday


Hade igår bara ''jobb'' på morgonen och resten av dagen ledig, så bestämde mig att gå till London, var i desperat behov av nya byxor. Köpte ett par från river island några veckor bakåt men de tappade formen efter typ en användning.... Äsh. Men hittade nya perfekta från min kärlek, topshop. Sedan gick jag och kolla 'let's be cops', har aldrig varit ensam på bio men det var mysigt och filmen var super rolig! Gick tillsist ännu via starbucks och sedan tog jag tåget hem. Idag har jag inget speciellt planerat, ska gå på kaffe med några kompisar och kvällen är jag barnvakt. Skriver ett inlägg senare idag eller imorgon om vad jag hållit på senaste tiden när det varit så tyst här, ha en bra dag!
-
Yesterday I was in London, bought a much needed new pair of jeans, went to a movie and lastly to starbucks befor taking the train home. Today the only thing I have planned is coffee with my friends now and later I'm babysitting. Either later today or tomorrow I'm gonna write a post of what I've been doing lately and why this blog's been so quiet, have a good day!

Hat h&m Jeansjacket urbanoutfitters Dress Notting Hill market Necklace Bijou Birguette 

No comments: