Bloggbanner_1000x400_COLOR

8 October 2014

Fall weather


My lovely big cozy scarf from Monki for 20pounds. 

Spenderade morgonen och förberedde mitt pyssel för söndagen då jag håller en liten ''pyssel hörna'' i ett café här i Berkhamsted. Efteråt gick vi på kaffe & bakelse med au pairer, träffas varge onsdag efter allas engelska kurs (jag bestämde mig inte börja där, onödiga pengar när jag klarar mig bra med min engelska). Nu väntar jag att byket ska bli färdigt och äter lunch, kommer hålla en lugn hemmakväll idag med film.
-
Spent most of the morning today crafting, tested some new things for my craft corner in a local café on sunday again. Afterwards I went for a 2 pound coffee & pastry with a bunch of au pairs again, it's become a weekly thing that every wednesday after, most of them, went to a english class we all meet at a local italian café. Now I'm waiting for my laundry to be ready and at the same time having some lunch, I'll just stay home tonight and maybe watch a movie and be lazy, it's become so cold outside I don't really feel like going out running anymore.. I have to renew my gym card asap! 

No comments: