Bloggbanner_1000x400_COLOR

2 October 2014

New everything

Blev en lite extempore resa till frisören idag och där blev över 15cm. Fick mig och fundera på förra gången jag klippte håret hälften kortare och varför jag gjorde det, jag märkte att mår så mycket bättre idag än då så kan inte ännu heller sluta le. Är så nöjd, saknade mitt korta hår. Så fint som det är med långt blont hår på andra, är det inte för mig, känner mig för normal. Nästa projekt kommer vara färgen.. Har ingen aning vad den kommer bli men måste få bort min hemska rotväxt asap.

Went kinda extempore to the hairdresser today and left with about 15cm shorter hair. It made me think of why I cut my hair short a few years ago and I realized how good I feel nowadays and it made me so happy I still haven't stopped smiling. Next up is my hair color.. 


-Jasmine

No comments: