Bloggbanner_1000x400_COLOR

1 November 2014

Day 1: Introduction and recent photo


Jag är Jasmine, 18 åring från södra Finland. För tillfället bor och jobbar jag lite utanför London i England som au pair (bor hos en familj och hjälper sköta om deras barn hushåll), har varit här sedan Juni och har ingen aning hur länge jag kommer stanna. På fritiden tar jag mycket bilder, hänger med kompisar och kollar serier. Har studerat grafisk design i tre år och är intresserad att fortsätta studera inom samma bransch. Älskar pojkband och katter mest av allt och har en egen katt hemma i Finland.

I am Jasmine, 18 year old from southern Finland. Currently I am working and living in England, just outside of London as an au pair (I live with a family and help with their kids/housework). I've been here since beginning of June this year and I don't really have any plans on when I'm coming back. On my free time I love to take pictures, hang out with friends or just watch series. I've studied graphic design three years and graduated last spring, in the future I'd love to continue studying something similar. I love boy bands and cats most of all and have my own cat back in Finland.  

-Jasmine

Jag är en 19 årig tjej som heter Iines från Borgå och har nyss för någr månader sedan flyttat till Jakobstad för att studera grafisk design på yrkeshögskolan Novia. På fritiden brukar jag vara med mina kompisar, se på serier, läsa böcker och gå på bio. Älskar att mysa och lära mig att laga nya maträtter.

I'm a 19 year old girl Iines and I'm from Porvoo (Finland) and moved a few months ago to Pietarsaari to study more graphic design at Novia UAS. At my free time I hang out with my friends, watch TV series, read books and go to the movies. I love to learn new recipes.


-Iines

No comments: