Bloggbanner_1000x400_COLOR

16 November 2014

Day 14: If you won the lottery...

Skulle jag köpa en lägenhet här i närheten var jag bor nu i England, fortsätta mitt liv som vanligt. Det mesta skulle jag spara, och en liten del skulle jag resa med.

I'd buy me an apartment near where I live now in England and just continue living like I do now. Most of the money I would save but I'd also travel.


-Jasmine


Jag skulle sparta största delen av pengarna. Kanske köpa en Mini Cooper. Men jag skulle nog fortsätta mina studier och skaffa ett jobb, bättre att ha ett socialt liv än att bara sitta hema med sina pengar.

I think I would save the most of the money. Maybe buy a Mini Cooper. But I would continue studying because I think it's good to have some social life, better than be home with your money and nothing.


- Iines

No comments: