Bloggbanner_1000x400_COLOR

20 November 2014

Så jävla lycklig

1
Såhär ser jag ut idag // Me today

Woops, blev en liten paus där.. Jag och Iines diskuterade om vår 'blog challenge' och bestämde att ingendera av oss har just nu tillräckligt med tid för den och dumt då man inte kan blogga varje dag, så det blev mitt i, haha, kom väl ändå halvvägs? Typ. Men ja som jag nämnde har jag fullt uppe helatiden, veckosluten bra om jag hinner sova nuförtiden och kommande veckosluten kommer jag ha ännu mera, imorgon kommer min kompis från Finland hit, nästa vecka har jag mer jobb än vanligt, vilket är bara roligt. Veckoslutet kommer en flicka jag träffade här i London tillbaka på besök och jag ska se henne, ännu veckoslutet efter det kommer min mamma hit! Sedan är jag nästan redan påväg till Finland för två veckors tid, ska bli mysigt och såååå skönt att uppleva lite finska vintern också. 

Men nu ska jag skynda mig ut från dörren var (hoppas inte) min granne väntar på mig redan!

ENG// Had a little break with the blog unintentionally, I've just been so busy! Good if I even have time to sleep on the weekends nowadays, it's great tho! Tomorrow my friend from Finland is coming to visit, the weekend after this one a girl I met here is coming to visit and two weekends from now my mom is finally coming to visit me! After that is not long until I go back to Finland for christmas, I'm so excited to see the finnish winter even for a few weeks.

But now I have to rush out to meet my neighbor before I'm late!



-Jasmine

No comments: