Bloggbanner_1000x400_COLOR

9 November 2014

Day 8: What's in your handbag?


Just nu hade jag i min väska; face wipes, läppomada, plåmbok, solglasögon, glasögon, hörlurar, gamla tågbiljetter, en penna, telefonen och några cvn. Och min väska jag använder för det mesta just nu är från Accessories ett par år sedan.
In my bag i carry face wipes, lip balm, wallet, sunglasses, glasses, headphones, old train tickets, a pen, my phone and a few cvs. My bag is bought a few years back from Accessories.


-Jasmine

Jag försöker alltid att ta med mig så lite som möjligt. Byter väska nästan varje dag, men tar alltid plånboken, telefon och nycklarna och ibland (om jag kommer ihåg) hörlurarna.
I always try to take as little as possible with me. I change my bag daily, but i always have my wallet, phone, keys and sometimes my headphones.


-Iines

No comments: