Bloggbanner_1000x400_COLOR

17 December 2014

Wait for me to come home

10345773_10203447321488156_2879727149359219376_n
Veckan håller på att gå förbi helt för snabbt, imorgon är det redan torsdag, ush vad det kommer vara en tråkig dag, måste säga hejdå till en av mina bästa kompisar här, SOM TUR far hon inte längre än till Finland. 
Hade ledig kväll idag så for på en lång skön länk efter en liten paus. Efter det kom jag hem, tog en varm dusch och kollar nu resten av kvällen bara netflix i sängen, skönt. Resten av veckan kommer gå lika fort förbi, jobb hela veckoslutet igenom och när jag inte jobbar ska jag vara med kompisar. Sedan är jag redan påväg till Finland..


This week is going by soo fast, tomorrow is the worst day ever, I have to say goodbye to one of my best friends here, THANK GOD she's not going further than Finland.
I had the evening off today unexpectedly so I went for a long run, then I came back to the house for a warm shower and now I'm just going to spend the rest of the evening in bed with my soulmate, netflix. Rest of the week consists of work, work and work, the time I have off I'm going to spend with my friends. And then I'm already on my way to Finland..


-Jasmine

No comments: