Bloggbanner_1000x400_COLOR

8 January 2015

Last two weeks..

10898048_10203621540123513_9068628799195303435_n
Har jag spenderat i Finland, hemma. Flög hem som sagt dagen före julen och stannade i två veckor. Hann hända så mycket under två veckor! Såg typ alla plus lite till, sprang från plats till plats, sov hos mamma och pappa turvist, festade, spenderade tid med syskonen, släkten och njöt av snön och riktiga vintern. Igår kom jag till baka och så mycket som jag älskade att vara i Finland runt alla nära och kära, är jag så lycklig att vara tillbaka här i England, älskar verkligen det här stället, mina vänner och familj här! Nu kan jag leva i lugn och ro också när jag vet vad jag vill och hur länge jag kommer stanna vart, har stressat helt för mycket om framtiden senaste tiden, så nu kan jag använda tid på annat och njuta av sista tiden här.

I've spent home in Finland. I flew back a day before Christmas and stayed for two weeks. So much happened on such a short time, I saw everyone and a few more, spent my weeks running from place to place, partying, spending time with my sisters and family and enjoying the snow and proper winter. I got back to England late last night and I'm honestly so happy to be back, I loved my time in Finland but this is my place right now. I love this place so much and my friends and family here. Now I can also actually 'live' since I came up with what I'm going to do in the near future, it's been stressing me out soo  much lately. I'm just going to live my life and enjoy the rest of my time here.


-Jasmine

1 comment:

Carita Liljendahl said...

Så många fina bilder! Bevis på vänskap och lycka. Fortsätta leva livet med öppet sinne.
Kram!