Bloggbanner_1000x400_COLOR

8 January 2015

My 2014

2014 var året då jag; Gick ut Inveon och blev färdig bild artesan, spenderade mycket tid med mina klasskamrater, nästan förlorade mina närmaste, jobbade veckodagarna och veckosluten igenom, gick på Miley Cyrus konsärt i Helsingfors, åkte för ett veckoslut till Brighton och se på Little Mix, flyttade till England för att jobba som au pair, träffade många nya otroliga människor, åkte 7 timmar i tåget till Skottland, var på wireless festival i Birmingham, fick ett jobb i min hemstad här och alla miljoner andra otroliga äventyr jag haft i år! Det här året har definitivt varit ett av de bästa i mitt liv, har gjort saker jag aldrig ens vågat drömma om.. Men tillräckligt med text, jag låter videon berätta resten.

2014 was the year I; Graduated as a graphic designer, spent a lot of time with my classmates, almost lost a few of my closest people in my life, worked weeks and weekends like crazy, went to see Mily Cyrus in concert, traveled a weekend to Brighton to see Little Mix, moved to England to work as an au pair, met a lot of new amazing people, traveled 7h by train to Scotland, went to wireless festival in Birmingham, got a part time job here in England and a million more amazing things! This has definitely been one of the best years in my life, I've done things I never could've even dreamt of.. But that's enough words, I'll let the video say the rest.




-Jasmine

1 comment:

Anonymous said...

0:20 vivi e SÅ shitfaced xdd