Bloggbanner_1000x400_COLOR

11 January 2015

Shopping at Oxford Street

1
Var igår i London med några kompisar, hade inte riktigt planer vad vi ville göra så gick bara omkring i butiker på Oxford Street och köpte några små saker från rea som är på bilderna ovanom. De andra flickorna jag var med skulle till Madame Tussauds senare men eftersom jag skulle vara barnvakt för en familj här var jag bor kunde jag inte gå eftersom jag hamnade komma tidigare hem.. Var sedan barnvakt till midnatt och kom bara hem efter det och somnade snabbt. Idag har jag inte gjort mycket annat än pratat i skype, städat rummet och varit på kaffe med min granne, ska äta middag med min familj så tänker bara chilla hemma resten av kvällen, när jag nuförtiden också jobbar måndagar kommer söndagar bli sådanahär 'lata dagar', det stör mig inte ens lite för att jag har nästa vecka _helt_ full packad! Skönt att ta det lugnt en dag.

Yesterday I went into London with a few of my friends, we didn't have any plans so we just ended up at Oxford Street looking in some shops, I bought a few things from the sales (the pics above), and then the rest of the girls went to Madame Tussauds, sadly I couldn't go because I had a babysitting job here where I live, I babysat until midnight and after that I just got back home. Today I haven't done much, skyped for a while, cleaned my room and went for a coffee with my neighbour. I'm going to have dinner with my host parents later so I'll just chill here at the house for the rest of the evening. Nowadays I also work mondays for the family so it's nice to have at least one calm day just at the house, also because my next week is going to be really busy!


-Jasmine

No comments: