Bloggbanner_1000x400_COLOR

16 January 2015

Tea & psychobabble

14 Min beställning från bootea kom idag! Äntligen! Har länge kollat på dehär detox teerna på instagram osv och min syster berättade att hon prövat dem och de var jätte bra så jag beställde dem åt mig själv när jag var i Finland över julen. Började idag med en kopp på morgonen, man skall alltså dricka en kopp på morgonen och kvällen i två veckors tid, så renar de kroppen. Tyckte det var bra timing för mig eftersom jag nu börjat träna igen och försöker kolla lite vad jag äter.

My order from bootea finally arrived today! Finally! I've been interested about these detox teas and they have been all over my instagram feed lately, so when my sister told me she'd tried this and it was great, I decided to order them to myself. I drank my first cup today, so you're supposed to drink one cup every morning and evening for two weeks time and it's suppose to cleanse your body. I thought it was good timing for me right now since I just started working out again for real.

Någonting annat jag gillat idag är Tyler Oakley & Korey Kuhls podcast Psychobubble, har alltid vetat om den men aldrig av någon underlig orsak lyssnat på, förrän idag och jag blev helt fast genast. Lyssnar ofta på morgonen på Nick Grimshaws morgon show på BBC1, men den tar slut klockan 10 så måste jag alltid hitta något nytt att lyssna på och det är alltid lika svårt och störande, men nu kan jag börja lyssna på deras podcast när jag gör mig färdig på morgonen! Gå och lyssna!! Det är definitivt värt det haha.

Something else I've liked today is Tyler Oakley and Korey Kuhl's podcasts Psychobubbles, I've always kinda known they excist but somehow I've never listened to them, until today, and I am obsessed. Usually I listen to Nick Grimshaw's morning show on BBC1, but it ends at 10 already so then I usually have problems finding something new and interesting to listen to, so now I can just listen to their podcasts when I get ready in the mornings! Go listen to them, it's worth it I promise!



-Jasmine

1 comment:

Anonymous said...

du e SÅ söt!