Bloggbanner_1000x400_COLOR

27 February 2015

Mini Boots HAUL

9
Av min tråkighet idag gick jag till boots, vilket var ett misstag eftersom mitt mål var att bara köpa ett nytt cc kräm, men slutade med att jag köpte istället allt annat. Från vänster till höger; Concealer av seventeen. Lasting finish foundation av rimmel, har hört så mycket bra om den här av alla youtubers så måste ta och pröva, kan berätta om den mera efter jag prövat den. Sedan de här dagliga ögon smink borttagningsmedel, fuktighets kräm och ansiktstvätt från boots egna märke, alla de här var typ 1 pund per flaska men de är super bra enligt mig och doftar så gott!

ENG// I was bored today so, naturally, I went in to boots, I was supposed to only buy a new cc cream but ended up with everything except that. From left to right; Concealer by seventeen. Lasting finish foundation by rimmel, I've heard so much hype about this from many youtubers so I decided to give it a go. Then I bought the everyday eye make-up remover gel, moisturizer and facial wash from boots own brand, they are only like 1 pound each but they are really good and smell so nice!


-Jasmine

No comments: