Bloggbanner_1000x400_COLOR

9 February 2015

Roses And Polaroid Pictures

“You will never be completely at home again, because part of your heart will always be elsewhere. That is the price you pay for the richness of loving and knowing people in more than one place.”

Untitled
Quoten ovanför är en av mina favoriter, så sant.
Mina senaste dagar har jag spenderat mycket med vänner, har varit till Watford och ut och gå i härligt soligt väder, planerat en resa och varit med familjen. Börjar känna mig så sjuk och har typ ingen röst just nu men tänker inte låta det stoppa mig att gå till gymmet för andra gången idag haha. Tänker njuta av att inte ha någonting speciellt att göra nu den här veckan eftersom mina förhandsuppgifter till nästa skolan kommer ut om en vecka.. Tänker sätta alla sekunder jag har i dagen på att arbeta med dem! Ha någonting jag ska göra den här veckan är att gå på bio! Ska o kolla 'fifty shades of grey' på fredagen haha.. Nu måste man ju kolla den.

ENG // The quote above is one of my favourites, so accurate.
My last few days have included friends, shopping, long walks and planning a trip. I'm feeling so ill and I have no voice today but I won't let that stop me from going to the gym for the second time today haha. I'm gonna enjoy a lazy week now because in a week the pre assignments for the school I'm applying to are out and I'll spend every second of the day I'm free to work on them. Oh yeah, something I'm doing this week is going to see 'fifty shades of grey' next friday, guilty haha.




-Jasmine

No comments: