Bloggbanner_1000x400_COLOR

11 February 2015

Old illustration

16039806121_0e25df1d41_z


Jag har redan länge försökt hitta någon illustration/arbete jag lagat som jag skulle kunna visa er. Men har haft svårt att hitta något att visa åt er eller något jag är själv färdig för att visa er, för har inte gjort så mycket bra arbeten på sistone som jag skulle vara nöjd med. Men här är en illustration som jag gjorde när jag hade lite extra tid på jobbet.


I have a long time tried to find  some drawing/work I've done that I could show you.  But I've had a hard time to find something I want to show  and what I'm ready to show to you, cause lately it feels like I haven't done any good that I would be pleased with. But this is a illustration when I have had a little extra time at work.


- Iines

No comments: