Bloggbanner_1000x400_COLOR

22 October 2015

Not My Day

Untitled

Såhär såg jag ut idag. Alltihop från h&m förutom halsbandet jag köpt från accessories om jag minns rätt. Fast egentligen gick jag ju hela dagen med min super långa och sköna tröja från Lindex och min stora halsduk från monki ovanpå det här för vi har iskallt i skolan!

Vet ni känslan, när ni jobbar i photoshop, tex fixar en gammal bild som spruckit i mitten och är på alla sätt bara sönder, efter flera timmar har ni äntligen fått den så fint fixat och inga spår av sprickor kvar, då märker ni mitt i allt att hela layern ni jobbat på har försvunnit utan någon chans att uppliva den... Liksom va. Jag måste erkänna att tårarna inte var långt ifrån när lärarens kommentar var 'då är det bara att börja från början!' Äh.

ps. Glöm inte svara på frågan här ovanom om vad ni vill läsa mer om, tack!


This is what I looked like today. Everything is from h&m except for the necklace i found at accessories, if I remember correctly. What you don't see is my mega cardigan and scarf I wore on top of this the whole day since it's freezing in our school some days. 

Do you know the feeling when you're working in photoshop, fixing an old photograph with lots of cracks and spots on it, after a few hours when it's starting to look decent that's when you realise the layer you've been working on is nowhere to be seen.. What. I have to be honest and I was close to tears when my teachers comment was 'just start all over!'.

Ps. Don't forget to answer the question above about how we can improve our blog, thanks!

Untitled


-Jasmine

No comments: